Проект Закона о поисковой деятельности

Проект Закона о поисковой деятельности

Сообщение Wolfgrey » 11 янв 2013, 00:27

Сейчас ведутся работы по созданию проекта Закона о поисковой деятельности.
Ниже привожу последнюю официальную редакцию.
Проект во вложении к этому посту.
Законопроект будет ещё много раз меняться. У всех желающих есть возможность подать в этой теме свои предложения и замечания по тексту законопроекта, а у нас - попытаться их учесть.
При изложении предложений указывайте статью и абзац, к которым относятся ваши комментарии.
Вложения
Проект закону про увічнення 17.12.2012.doc
(93 КБ) Скачиваний: 233
JEDEM DAS SEINE
Аватара пользователя
Wolfgrey

 
Сообщения: 853
Зарегистрирован: 23 сен 2010, 21:31
Откуда: Днепропетровск Поиск-Днепр

Re: Проект Закона о поисковой деятельности

Сообщение Serafim » 11 янв 2013, 09:58

Проект
ЗАКОН УКРАЇНИ
Про проведення пошуку і впорядкування поховань останків жертв воєн і політичних репресій та увічнення їх пам’яті

Цей Закон визначає правові та організаційні засади проведення пошуку, виявлення невідомих поховань та непохованих останків жертв воєн і політичних репресій, впорядкування місць поховань таких останків, встановлення імен загиблих, а також увічнення пам’яті про них.
Місця поховань та місця залягання непохованих останків жертв воєн і політичних репресій, які знаходяться на території України, є об’єктами культурної спадщини та охороняються державою згідно з діючим законодавством.
Дія цього Закону поширюється на жертв воєн і політичних репресій як співвітчизників, так і іноземців та осіб без громадянства, останки яких знаходяться на території України.

Розділ І. Загальні положення
Стаття 1. Визначення термінів
У цьому Законі наведені нижче терміни вживаються в такому значенні:
акредитація – процедура, в ході якої виконавець робіт з пошуку, вилучення та поховання останків жертв воєн і політичних репресій набуває офіційне підтвердження відповідності рівня його кваліфікації нормативним вимогам;
вилучення останків – виймання з-під поверхні непохованих решток жертв воєн і політичних репресій, знайдених під час проведення в установленому законодавством порядку пошукових робіт на об’єктах культурної спадщини;
депонування останків – тимчасове зберігання останків жертв воєн і політичних репресій з дотриманням санітарних норм та правил до моменту їх поховання;
жертви воєн і політичних репресій – особи, які загинули (померли) починаючи з дев`ятнадцятого століття внаслідок вбивства, отриманих поранень чи каліцтв або загального погіршення умов життя під час воєнного періоду, терористичних актів або політичних репресій;
знахідки – рухомі предмети, пов’язані з об’єктами культурної спадщини, виявлені та задокументовані під час польових пошукових досліджень з виявлення місць невідомих поховань та непохованих останків жертв воєн і політичних репресій;

мартирологи України – будь-які друковані або електронні видання та бази даних, у яких накопичується та обробляється інформація щодо жертв воєн і політичних репресій та місць їх поховань;
місце залягання останків – будь-яка частина об’єкту культурної спадщини, у якій знаходяться останки жертв воєн і політичних репресій або їхні фрагменти;
місце поховання останків жертв воєн і політичних репресій – могила, що містить останки жертв воєн і політичних репресій разом із встановленим на ній надгробком, меморіальною спорудою та іншим пам'ятним знаком, військовий меморіальний цвинтар, окрема ділянка на загальному цвинтарі, індивідуальна або колективна (братська) могила, місце в колумбарії, місце загибелі бойового корабля, морського чи річкового судна з екіпажем;
непоховані останки жертв воєн і політичних репресій – останки загиблих, що внаслідок будь-яких обставин залишилися на місці своєї загибелі або були переміщені з поверхні землі в ході санітарного впорядкування територій без поміщення їх у могилу і місця знаходження яких невідомі;
невідомі поховання жертв воєн і політичних репресій – могили, що містять останки жертв воєн і політичних репресій, не мають зовнішніх ознак і місця розташування та межі яких точно не встановлені;
останки – тіло померлого (загиблого) або його фрагменти;
поховання останків жертв воєн і політичних репресій – проведення комплексу заходів, спрямованого на дії з останками жертв воєн і політичних репресій, у ході якого останки поміщуються у могилу з дотриманням певного ритуалу;
пошукова організація – організація будь-якої форми власності або об’єднання громадян, що здійснює діяльність з пошуку останків жертв воєн і політичних репресій з метою їх увічнення;
пошукова діяльність – комплекс заходів, спрямованих на виявлення, вивчення та документування об’єктів культурної спадщини, що утворилися з початку дев’ятнадцятого століття та пов’язаних з загибеллю людей внаслідок воєн і політичних репресій;
термінові пошукові роботи – проведення невідкладних пошукових робіт та/чи консервування об’єкта культурної спадщини, що зазнав руйнування або знаходиться під загрозою знищення внаслідок антропогенних або природних чинників;
увічнення пам’яті – комплекс заходів, спрямованих на збереження та вшанування пам’яті жертв воєн і політичних репресій.

Стаття 2. Законодавство про пошук і впорядкування поховань та місць залягання непохованих останків жертв воєн і політичних репресій та увічнення їх пам’яті
Законодавство про пошук і впорядкування поховань та місць залягання непохованих останків жертв воєн і політичних репресій та увічнення їх пам’яті складається з цього Закону, Законів України „Про увічнення Перемоги у Великій Вітчизняній війні 1941 – 1945 років”, „Про реабілітацію жертв політичних репресій на Україні”, „Про охорону культурної спадщини”, „Про поховання та похоронну справу”, інших нормативно-правових актів України та міжнародних договорів.

Розділ ІІ. Управління, організування пошуку та впорядкування поховань останків жертв воєн і політичних репресій та увічненням їх пам’яті
Стаття 3. Проведення державної політики та організування діяльності в сфері пошуку та впорядкування поховань останків жертв воєн і політичних репресій та увічнення їх пам’яті
Державну політику та організування діяльності в сфері пошуку і впорядкування поховань останків жертв воєн і політичних репресій та увічнення їх пам’яті здійснюють Кабінет Міністрів України, Державна міжвідомча комісія у справах увічнення пам’яті жертв воєн і політичних репресій, центральні органи виконавчої влади, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації, органи місцевого самоврядування за участі пошукових організацій, інших громадських об’єднань та організацій.

Стаття 4. Повноваження Кабінету Міністрів України у сфері пошуку і впорядкування поховань останків жертв воєн і політичних репресій та увічнення їх пам’яті
До повноважень Кабінету Міністрів України щодо проведення пошуку і впорядкування поховань останків жертв воєн і політичних репресій та увічнення їх пам’яті, належать:
1) забезпечення проведення державної політики у сфері пошуку і впорядкування поховань останків жертв воєн і політичних репресій та увічнення їх пам’яті;
2) спрямування та координація діяльності центральних і місцевих органів виконавчої влади щодо проведення пошуку і впорядкування поховань останків жертв воєн і політичних репресій та увічнення їх пам’яті;
3) формування та координування діяльності Державної міжвідомчої комісії у справах увічнення пам'яті жертв воєн і політичних репресій та визначення центрального органу виконавчої влади, який здійснює функції її робочого апарату;
4) сприяння пошуковій діяльності в Україні та на території інших держав з метою пошуку місць загибелі та останків жертв воєн і політичних репресій, встановлення обставин їх загибелі та документування перебігу і дислокації подій відповідного історичного періоду, встановлення імен загиблих і тих, хто пропав безвісти, поховання останків військових та цивільних осіб, які загинули внаслідок воєн і політичних репресій, а також увічнення їх пам’яті;
5) визначення порядку здійснення на території України пошуку і впорядкування поховань останків жертв воєн і політичних репресій та увічнення їх пам’яті;
6) визначення порядків проведення пошукових робіт, проведення акредитації та внесення пошукової організації до Державного реєстру організацій з пошуку жертв воєн і політичних репресій;
7) прийняття нормативно-правових актів, організація і забезпечення здійснення заходів з питань пошуку і впорядкування поховань останків жертв воєн і політичних репресій та увічнення їх пам’яті в Україні та на території інших держав;
8) здійснення заходів, повноважень, визначених Конституцією та законами України з питань пошуку і впорядкування поховань останків жертв воєн і політичних репресій та увічнення їх пам’яті.

Стаття 5. Повноваження Державної міжвідомчої комісії у справах увічнення пам’яті жертв воєн і політичних репресії та центральних органів виконавчої влади у сфері пошуку і впорядкування поховань останків жертв воєн і політичних репресій та увічнення їх пам’яті
Державна міжвідомча комісія у справах увічнення пам’яті жертв воєн і політичних репресій через свій робочий апарат:
1) координує діяльність та бере участь у проведенні пошуку і впорядкуванні поховань останків жертв воєн і політичних репресій та увічненні їх пам’яті;
2) розробляє і бере участь у виконанні державних цільових програм з цих питань;
3) розробляє проекти нормативно-правових актів з питань пошуку і впорядкування поховань останків жертв воєн і політичних репресій та увічнення їх пам’яті;
4) готує та подає пропозиції щодо:
занесення до списків військових формувань (кораблів) імен військовослужбовців, які здійснили героїчні подвиги;
занесення до Книги пошани України військових формувань (кораблів), які відзначились в обороні і визволенні населених пунктів України від німецько-фашистських загарбників;
запровадження нових державних нагород, почесних найменувань і звань, збереження, бойових знамен військових формувань (кораблів) часів Великої Вітчизняної війни;
створення в навчальних закладах, на підприємствах, в установах, організаціях, військових частинах (на кораблях) музеїв, кімнат бойової та трудової слави співвітчизників періоду Великої Вітчизняної війни;
5) проводить акредитацію пошукових організацій на право здійснення пошукової діяльності;
6) створює і веде Державний реєстр організацій з пошуку жертв воєн і політичних репресій в установленому Кабінетом Міністрів України порядку;
7) створює і веде Державний реєстр місць поховання загиблих та їх імен;
8) приймає рішення щодо створення мартирологів України;
9) здійснює інші повноваження, визначені законодавством України та міжнародними договорами.
Органи центральної виконавчої влади України здійснюють діяльність з питань пошуку і впорядкування поховань останків жертв воєн і політичних репресій та увічнення їх пам’яті у межах своєї компетенції.

Стаття 6. Повноваження Ради Міністрів Автономної Республіки Крим та місцевих державних адміністрацій щодо проведення пошуку, впорядкування поховань останків жертв воєн і політичних репресій та увічнення їх пам’яті
До повноважень Ради міністрів Автономної Республіки Крим та місцевих державних адміністрацій належить:
1) здійснення заходів щодо проведення державної політики, виконання державних програм, розроблення місцевих програм з питань проведення пошуку і впорядкування поховань останків жертв воєн і політичних репресій та увічнення їх пам’яті;
2) прийняття в межах своїх повноважень рішень і розпоряджень з питань проведення пошуку, депонування і впорядкування поховань останків жертв воєн і політичних репресій та увічнення їх пам’яті;
3) утворення консультативно-дорадчих органів (комісій) з питань проведення пошуку і впорядкування поховань останків жертв воєн і політичних репресій та увічнення їх пам’яті;
4) здійснення заходів щодо охорони та збереження об’єктів, пов’язаних з проведенням пошуку, впорядкуванням поховань останків жертв воєн і політичних репресій та увічненням їх пам’яті;
5) сприяння проведенню пошукової роботи із встановлення імен загиблих, підготовці матеріалів для мартирологів України.
Стаття 7. Повноваження органів місцевого самоврядування щодо проведення пошуку і впорядкування поховань останків жертв воєн і політичних репресій та увічнення їх пам’яті
До повноважень органів місцевого самоврядування належить:
1) затвердження відповідних місцевих програм та забезпечення в межах своїх повноважень виконання державних програм щодо проведення пошуку і впорядкування поховань останків жертв воєн і політичних репресій та увічнення їх пам’яті;
2) забезпечення в межах відповідних територій впорядкування, утримання, збереження та відновлення місць поховання жертв воєн і політичних репресій, встановлення (відновлення) меморіальних споруд, пам’ятних знаків, інших об’єктів, що увічнюють пам’ять загиблих відповідно до вимог чинного законодавства;
3)забезпечення депонування останків жертв воєн і політичних репресій, виявлених в межах відповідних територій, до моменту їх поховання;
4) визначення місця, часу, процедури поховання та забезпечення поховання останків жертв воєн і політичних репресій, виявлених в межах відповідних територій, з дотриманням вимог чинного законодавства;
5) координація діяльності підприємств, установ та організацій, що перебувають у сфері їх управління, щодо впорядкування поховань останків жертв воєн і політичних репресій та увічнення їх пам’яті;
6) організація збирання та опрацювання пропозицій щодо матеріалів для внесення до мартирологів України.

Розділ ІІІ. Пошукова діяльність щодо виявлення
останків жертв воєн і політичних репресій


Стаття 8. Право проведення пошукової діяльності

1. Державна міжвідомча комісія у справах увічнення пам'яті жертв воєн і політичних репресій проводить акредитацію пошукових організацій на право здійснення польової пошукової діяльності з виявлення місць невідомих поховань та непохованих останків жертв воєн і політичних репресій та заносить відомості про акредитацію до Державного реєстру організацій з пошуку жертв воєн і політичних репресій.

2. Право проведення пошукової діяльності з метою виявлення та дослідження місць невідомих поховань та непохованих останків жертв воєн і політичних репресій на території України, пов’язаної з веденням земляних або підводних пошукових робіт, надається відповідно до положень Закону України «Про охорону культурної спадщини».
3. Пошукова організація має бути внесеною до Державного реєстру організацій з пошуку жертв воєн і політичних репресій.

4. Порядки проведення пошукових робіт, проведення акредитації та внесення пошукової організації до Державного реєстру організацій з пошуку жертв воєн і політичних репресій визначаються Кабінетом Міністрів України.


Стаття 9. Загальні засади здійснення пошукової діяльності

1. Пошукова діяльність з виявлення місць невідомих поховань та непохованих останків жертв воєн і політичних репресій здійснюється відповідно до положень Закону України «Про охорону культурної спадщини» та цього Закону.

2. Термінові пошукові роботи проводяться у разі невідкладної необхідності з повідомленням відповідних органів охорони культурної спадщини.

3. Дослідження місць поховання іноземців, які загинули внаслідок воєн, депортацій і політичних репресій, здійснюються з дотриманням вимог цього Закону, чинного законодавства України та міжнародних угод, ратифікованих Україною.

4. Виконавець пошукових робіт зобов’язаний:

забезпечити належну консервацію об’єкта культурної спадщини на час призупинення досліджень місць невідомих поховань та непохованих останків жертв воєн і політичних репресій;

здійснити упорядкування території робіт по завершенню земляних робіт з виявлення місць невідомих поховань та непохованих останків жертв воєн і політичних репресій;

по завершенню робіт передати знахідки, здобуті під час проведення польових пошукових досліджень, за виключенням останків жертв воєн та політичних репресій, до державної частини Музейного фонду України;

виконувати дії з предметами, обіг яких обмежений чинним законодавством, згідно з чинним законодавством;

дотримуватися вимог, що регламентуються виконавцям археологічних розвідок, розкопок Законом України «Про охорону культурної спадщини».


Розділ IV. Поховання та впорядкування місць поховань останків жертв воєн і політичних репресій

Стаття 10. Державний облік місць поховання


1. Місця поховання останків жертв воєн і політичних репресій на території України як об’єкти культурної спадщини підлягають державному обліку відповідно до вимог чинного законодавства України.

2. Для ведення державного обліку місць поховання останків жертв воєн і політичних репресій на території України створюється централізований банк даних у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, дані з якого використовуються в рамках загального обліку пам'яток культурної спадщини згідно з чинним законодавством.

3. Зведена інформація щодо поховань останків жертв воєн і політичних репресій на території України та поховань співвітчизників – жертв воєн і політичних репресій за межами України зводиться до мартирологів України у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

Стаття 11. Вилучення та поховання останків жертв воєн і політичних репресій
1. Підставою для вилучення останків жертв воєн і політичних репресій є дозвіл на проведення земляних (підводних) пошукових робіт Центрального органу виконавчої влади у сфері охорони культурної спадщини згідно з положеннями Закону України «Про охорону культурної спадщини». Вилучення останків фіксується Актом про вилучення останків людини з місця їх залягання.
2. Останки, вилучені з місця залягання у ході польових пошукових досліджень, передаються для депонування до моменту їх поховання органам місцевого самоврядування у випадку виявлення цивільних осіб або місцевим військовим комісаріатам у випадку виявлення останків військовослужбовців. Депонування останків до моменту їх поховання здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету. До моменту передачі останки дозволяється транспортувати та депонувати пошуковій організації.
3. Поховання останків жертв воєн і політичних репресій, виявлених у ході пошукової діяльності, здійснюється органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів протягом календарного року з моменту прийому на депонування останків жертв воєн і політичних репресій.

4. Похованню підлягають усі останки жертв воєн і політичних репресій, задокументовані, досліджені та вилучені з місць залягання у ході пошукової роботи.

5. Роботи, пов’язані з похованням виявлених під час пошукових робіт останків жертв воєн і політичних репресій, виконуються з дотриманням вимог чинного законодавства та міжнародних договорів, ратифікованих Україною.

6. Рішення про доцільність перенесення виявленого невідомого поховання останків жертв воєн і політичних репресій приймають органи охорони культурної спадщини згідно з чинним законодавством.

7. Поховання останків жертв воєн і політичних репресій виконується за територіальним принципом на адміністративній території виявлення.

8. На підставі звернення родичів загиблого, державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування до органів влади, які здійснюють депонування останків, можлива передача їм останків для поховання на батьківщині загиблого.

9. Рішення про місце, час та процедуру поховання останків жертв воєн і політичних репресій, вилучених в ході пошукових робіт, приймають органи місцевого самоврядування тієї території, на якій відбудеться поховання останків жертв воєн і політичних репресій.

10. Передача останків жертв воєн і політичних репресій за межі державного кордону України може здійснюватися з дотриманням чинного законодавства України та міжнародних угод, ратифікованих Україною.

Стаття 12. Охорона, впорядкування, утримання та збереження місць поховання останків жертв воєн і політичних репресій
1. Місця поховання останків жертв воєн і політичних репресій охороняються державою згідно з вимогами закону України «Про охорону культурної спадщини».
2. Впорядкування місць поховання останків жертв воєн і політичних репресій забезпечується відповідними органами виконавчої влади та/або органами місцевого самоврядування.
3. Органи місцевого самоврядування забезпечують поховання та утримання місць поховання останків жертв воєн і політичних репресій. Навколо таких поховань місцевими державними адміністраціями встановлюються охоронні зони згідно з чинним законодавством.
4. Проведення будівельних та інших робіт, внаслідок яких можуть бути пошкоджені місця поховання, невідомі поховання або непоховані останки загиблих, забороняється.
Якщо під час проведення будівельних та інших робіт виявлено останки, що можуть бути ідентифіковані як останки жертв воєн та політичних репресій, виконавець робіт зобов'язаний зупинити їх подальше ведення і протягом однієї доби повідомити про це відповідний орган охорони культурної спадщини та орган місцевого самоврядування, на території якого проводяться земляні роботи.
5. Будівельні та інші роботи можуть бути відновлені лише згідно з письмовим дозволом відповідного органу охорони культурної спадщини після завершення досліджень території виявленого об’єкта культурної спадщини та вилучення останків.

6. Підприємства, установи, організації, окремі громадяни забезпечують збереження місць поховання загиблих, розташованих на земельних ділянках, що перебувають у їх власності або користуванні, відповідно до вимог чинного законодавства.

7. Впорядкування, утримання та збереження розташованих на території іноземних держав місць поховання співвітчизників – жертв воєн і політичних репресій, а також розташованих на території України місць поховання іноземців та осіб без громадянства – жертв воєн і політичних репресій, здійснюються згідно з міжнародними договорами, ратифікованими Україною.

Розділ V. Увічнення пам’яті
Стаття 13. Увічнення пам’яті жертв воєн і політичних репресій

Увічненню пам’яті жертв воєн і політичних репресій підлягають:
1) військовослужбовці, партизани, підпільники, представники цивільної оборони, народного ополчення, працівники органів внутрішніх справ, інші особи, що загинули або пропали безвісти під час бойових дій, збройних конфліктів, померли від ран або захворювань, одержаних під час виконання бойових завдань, службових обов’язків, загинули під час перебування в концентраційних таборах або полоні;
2) особи, що визнані жертвами політичних репресій, нацистських переслідувань;
3) цивільні особи, що загинули під час бойових дій, збройних конфліктів, були примусово вивезені за кордон та загинули, померли від ран чи захворювань, а також у результаті загального погіршення умов життя, викликаного бойовими діями або іншими актами воєнного періоду, терористичними актами або політичними репресіями;
4) учасники національно-визвольної боротьби;
5) інші особи, що загинули, пропали безвісти в період воєнних дій.

Стаття 14. Форми увічнення пам’яті жертв воєн і політичних репресій
Основними формами увічнення пам’яті жертв воєн і політичних репресій є:
1) занесення місць поховань жертв воєн і політичних репресій до Державного реєстру нерухомих пам’яток України;
2) опублікування інформації про місця поховань жертв воєн і політичних репресій;
3) упорядкування місць поховань жертв воєн і політичних репресій, встановлення (реставрація, заміна) меморіальних споруд на цих похованнях;
4) створення та опублікування мартирологів жертв воєн і політичних репресій;
5) установлення пам’ятних дат визначних історичних подій;
6) опублікування в літературі та засобах масової інформації матеріалів про жертв воєн і політичних репресій, створення відповідних експозицій в музеях та інші форми увічнення, що не суперечать чинному законодавству.

Розділ VI. Фінансування робіт з пошуку, впорядкування поховань останків жертв воєн і політичних репресій та увічнення їх пам’яті
Стаття 15. Фінансування робіт з пошуку, впорядкування поховань останків жертв воєн і політичних репресій та увічнення їх пам’яті

1. Роботи, пов’язані з пошуком, вилученням та похованням останків загиблих, впорядкуванням, утриманням та збереженням місць поховання жертв воєн і політичних репресій та веденням державного обліку місць поховання загиблих, увічненням їх пам’яті, що проводяться згідно з державними програмами пошуку та увічнення пам’яті жертв воєн і політичних репресій, фінансуються за рахунок державного бюджету та інших джерел, не заборонених чинним законодавством України.
2. Роботи, пов’язані з пошуком, вилученням та похованням останків загиблих, впорядкуванням, утриманням та збереженням місць поховання жертв воєн і політичних репресій, передбачені регіональними програмами пошуку та увічнення пам’яті жертв воєн і політичних репресій, фінансуються за рахунок місцевих бюджетів та благодійних пожертвувань юридичних і фізичних осіб.
3. Роботи, пов’язані з пошуковою діяльністю, увічненням пам’яті жертв воєн і політичних репресій, не передбачені державними програмами, фінансуються за рахунок благодійних пожертвувань юридичних і фізичних осіб.
4. Роботи, пов’язані з пошуковою діяльністю, похованням останків загиблих, впорядкуванням, утриманням та збереженням місць поховання загиблих на території інших держав, а також утриманням та збереженням місць поховання на території України загиблих іноземців та осіб без громадянства, фінансуються згідно з відповідними міжнародними договорами, ратифікованими Україною.

Розділ VII. Відповідальність за порушення законодавства про проведення пошуку, впорядкування поховань останків жертв воєн і політичних репресій та увічнення їх пам’яті
Стаття 16. Відповідальність за порушення законодавства про проведення пошуку, впорядкування поховань останків жертв воєн і політичних репресій та увічнення їх пам’яті

1. Місця поховання, невідомі поховання та непоховані останки жертв воєн і політичних репресій, меморіальні споруди, пам’ятні знаки та інші об’єкти, що увічнюють пам’ять жертв воєн і політичних репресій, перебувають під захистом держави.
2. Особи, винні у вчиненні наруги, пошкодженні чи руйнуванні місць поховання, невідомих поховань та непохованих останків жертв воєн і політичних репресій, несуть відповідальність згідно з законами України.
3. Проведення пошукових робіт без передбачених чинним законодавством України дозволів, проведення розкопок на місцях боїв та на місцях загибелі жертв воєн і політичних репресій, незалежно від мети такої діяльності, є незаконним. Особи, винні у вчиненні цих дій, несуть відповідальність згідно з чинним законодавством України.

Розділ VІII. Прикінцеві положення
1. Цей Закон набирає чинності через шість місяців з дня його опублікування.
2. Кабінету Міністрів України протягом шести місяців з дня набрання чинності цим Законом:
1) привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
2) забезпечити прийняття відповідно до своєї компетенції нормативно-правових актів, що випливають із цього Закону;
3) забезпечити прийняття міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади нормативно-правових актів, передбачених цим Законом, а також перегляд і скасування нормативно-правових актів, що суперечать цьому Закону.
Serafim

 
Сообщения: 60
Зарегистрирован: 11 июл 2011, 20:23

Re: Проект Закона о поисковой деятельности

Сообщение Земград » 11 янв 2013, 17:03

Жирным текстом предложение по корректировке в ст.1

акредитація – процедура, в ході якої виконавець робіт з пошуку, вилучення та поховання останків жертв воєн і політичних репресій набуває офіційне підтвердження відповідності рівня його кваліфікації нормативним вимогам;


акредитація – процедура, в ході якої спеціаліст по виконанню робіт з пошуку, вилучення та поховання останків жертв воєн і політичних репресій набуває офіційне підтвердження відповідності рівня його кваліфікації нормативним вимогам;


вилучення останків – виймання з-під поверхні непохованих решток жертв воєн і політичних репресій, знайдених під час проведення в установленому законодавством порядку пошукових робіт на об’єктах культурної спадщини;


вилучення останків – виймання з-під поверхні землі; збирання на поверхні землі; підйом на поверхню із під води непохованих решток жертв воєн і політичних репресій, знайдених під час проведення в установленому законодавством порядку пошукових робіт на об’єктах культурної спадщини;

знахідки – рухомі предмети, пов’язані з об’єктами культурної спадщини, виявлені та задокументовані під час польових або підводних пошукових досліджень з виявлення місць невідомих поховань та непохованих останків жертв воєн і політичних репресій;


знахідки – рухомі предмети, пов’язані з об’єктами культурної спадщини, виявлені та задокументовані під час польових або підводних пошукових досліджень з виявлення місць невідомих поховань та непохованих останків жертв воєн і політичних репресій;

місце поховання останків жертв воєн і політичних репресій – могила, що містить останки жертв воєн і політичних репресій разом із встановленим на ній надгробком, меморіальною спорудою та іншим пам'ятним знаком, військовий меморіальний цвинтар, окрема ділянка на загальному цвинтарі, індивідуальна або колективна (братська) могила, місце в колумбарії, місце загибелі бойового корабля, морського чи річкового судна з екіпажем;


місце поховання останків жертв воєн і політичних репресій – могила, що містить останки жертв воєн і політичних репресій разом із встановленим на ній надгробком, меморіальною спорудою та іншим пам'ятним знаком, військовий меморіальний цвинтар, окрема ділянка на загальному цвинтарі, індивідуальна або колективна (братська) могила, місце в колумбарії, місце загибелі бойового корабля, морського чи річкового судна з екіпажем; місце загибелі бойового літака з екіпажем;
Днепровская поисковая группа
__________________________________________________________
"... Толк будет. Как говорил товарищ Христос: ищите и обрящете..."
Аватара пользователя
Земград

 
Сообщения: 2169
Зарегистрирован: 07 окт 2010, 00:09
Откуда: Дніпро, Україна

Re: Проект Закона о поисковой деятельности

Сообщение Wolfgrey » 11 янв 2013, 17:47

Принято.
Аккредитацию СПЕЦИАЛИСТА мне Минрегион зарубил в самом начале, с похожей формулировкой был первый вариант проекта, её категорически не приняли - только юрлицо. Хотя сама мысль куда логичнее, чем "аккредитация предприятия".
Определение "виймання з-під" - вообще как зубная боль - это формулировка Минрегиона, изначально была вообще абсолютно другая. Попробуем побороться.
По "знахідкам" - "польові пошукові дослідження" - это не в смысле "раскопки на пахоте", иначе были бы и "лісові" и "лугові" - это проведение работ "на натуре", в отличие от "камеральных" - работы с документами и материалами. Т.е. под "полевыми исследованиями" понимаются любые натурные исследования - в грунте, под водой, в горах, в толще льда и т.д.
По "загибелі літака" - интересное предложение, но с "двойным дном" - если его принять, придётся дополнительно согласовывать каждый случай работы на таком месте с Культспадщиной, как для работы на памятнике. Как по моему разумению, чтобы не усложнять себе же жизнь при дальнейших поисках, я бы не стал вносить это добавление - давайте подумаем.
JEDEM DAS SEINE
Аватара пользователя
Wolfgrey

 
Сообщения: 853
Зарегистрирован: 23 сен 2010, 21:31
Откуда: Днепропетровск Поиск-Днепр

Re: Проект Закона о поисковой деятельности

Сообщение Земград » 11 янв 2013, 18:38

По аккредитации понятно, все «как у нас».
По полевым исследованиям. Никто и не говорит «в смысле "раскопки на пахоте"». Логика предложения – обозначить разные виды поисковых работ. Работа на земле и под водой – две большие разницы.
По самолету – там ведь идет речь об определении понятия «место захоронения» и идет перечень видов уже существующих «мест». Далее по тексту в ст.7 эти «места» упоминаются в связи с полномочиями гос.органов по содержанию, охране, обновлению, установке таких "мест". Т.е. речь идет о местах, где условно говоря, уже проводились поисковые работы и о получении разрешений речь не идет.
Но в любом случае, если предложения ведут к усложнениям – их в топку.


по ст.6

2) прийняття в межах своїх повноважень рішень і розпоряджень з питань проведення пошуку, депонування і впорядкування поховань останків жертв воєн і політичних репресій та увічнення їх пам’яті;


не совсем понятно вот здесь "...депонування і впорядкування поховань останків..."

может имелось в виду "... депонування останків і впорядкування поховань..."

т.е. абзац должен быть таким:

2) прийняття в межах своїх повноважень рішень і розпоряджень з питань проведення пошуку, депонування останків і впорядкування поховань останків жертв воєн і політичних репресій та увічнення їх пам’яті;

?
Днепровская поисковая группа
__________________________________________________________
"... Толк будет. Как говорил товарищ Христос: ищите и обрящете..."
Аватара пользователя
Земград

 
Сообщения: 2169
Зарегистрирован: 07 окт 2010, 00:09
Откуда: Дніпро, Україна

Re: Проект Закона о поисковой деятельности

Сообщение Wolfgrey » 11 янв 2013, 22:02

Да, так наверное будет звучать лучше. А если попробовать таким образом:

2) прийняття в межах своїх повноважень рішень і розпоряджень з питань проведення пошуку, депонування останків і впорядкування поховань жертв воєн і політичних репресій та увічнення їх пам’яті;

т.е. не применять повторно слово "останків", ведь "похованняжертв воєн і політичних репресій" это уже исчерпывающее определение?
JEDEM DAS SEINE
Аватара пользователя
Wolfgrey

 
Сообщения: 853
Зарегистрирован: 23 сен 2010, 21:31
Откуда: Днепропетровск Поиск-Днепр

Re: Проект Закона о поисковой деятельности

Сообщение Земград » 11 янв 2013, 23:48

именно так

Земград писал(а):может имелось в виду "... депонування останків і впорядкування поховань..."

т.е. абзац должен быть таким:

2) прийняття в межах своїх повноважень рішень і розпоряджень з питань проведення пошуку, депонування останків і впорядкування поховань останків жертв воєн і політичних репресій та увічнення їх пам’яті;


(не убрал второе слово "останків" после "поховань")
Днепровская поисковая группа
__________________________________________________________
"... Толк будет. Как говорил товарищ Христос: ищите и обрящете..."
Аватара пользователя
Земград

 
Сообщения: 2169
Зарегистрирован: 07 окт 2010, 00:09
Откуда: Дніпро, Україна

Re: Проект Закона о поисковой деятельности

Сообщение Wolfgrey » 11 янв 2013, 23:57

Есть ещё один принципиальный вопрос - как-то народ не замечает, что в законе вообще отсутствует определение термина "пошуковець". Я не вводил его туда умышленно, чтобы не "мозолило глаза" высоким дядям, ведь по аналогии с археологами могут тупо откорректировать под какой-то образовательный ценз, и крантец общественникам... И "выковырять" потом его из текста уже не удастся. Но всё раздумываю - а может следует рискнуть, чтобы люди имели хоть какой-то статтус.. или понты... Одним словом, давайте подумаем вместе, чтобы не вышло "хотели, как лучше, а вышло - как всегда".
JEDEM DAS SEINE
Аватара пользователя
Wolfgrey

 
Сообщения: 853
Зарегистрирован: 23 сен 2010, 21:31
Откуда: Днепропетровск Поиск-Днепр

Re: Проект Закона о поисковой деятельности

Сообщение Земград » 12 янв 2013, 00:18

Если уж надумали аккредитацию поисковых организаций, а не специалистов, то в таком ключе нужно делать остальной документ. Есть поисковая организация и этого достаточно. А все "пряники" раздавать внутри организации. Чем меньше ограничений - тем лучше.

Вот откуда, интересно, взялась эта аккредитация, чья идея и что она даст?

И еще - в проекте выписаны права, полномочия только контролирующих и направляющих гос.органов и не прописаны права и полномочия поисковых организаций. Коль уж зашла речь о "квалификационных требованиях" (аккредитация), то пройдя такой барьер поисковая организация должна иметь свои определенные права по отношению к гос.органам.
Днепровская поисковая группа
__________________________________________________________
"... Толк будет. Как говорил товарищ Христос: ищите и обрящете..."
Аватара пользователя
Земград

 
Сообщения: 2169
Зарегистрирован: 07 окт 2010, 00:09
Откуда: Дніпро, Україна

Re: Проект Закона о поисковой деятельности

Сообщение pobedam20 » 12 янв 2013, 15:16

Розділ І. Загальні положення
Стаття 1. Визначення термінів
У цьому Законі наведені нижче терміни вживаються в такому значенні:
акредитація – процедура, в ході якої виконавець робіт з пошуку, вилучення та поховання останків жертв воєн і політичних репресій набуває офіційне підтвердження відповідності рівня його кваліфікації нормативним вимогам;
В данном пункте ничего менять не надо. Аккредитация нужна. Такой сложный и важный вопрос отдавать на откуп любюителям нельзя. Что касается Исполнителя - именно так. Что такое специалист - это лицо, конкретный человек. Исполнитель - понятие шире. Это может быть как юр. лицо, так и физ лицо. Поэтому данный пункт надо проверить на стыковку с другими законами и подзаконными документами. В любом случае исполнитель более универсальное понятие. Описывая понятие исполнителя в других документах мы не затрагиваем данный. И это Плюс. Сегодня юр лицо. Завтра добавим физ. лицо. При этом закон переписывать не надо.
місце поховання останків жертв воєн і політичних репресій – могила, що містить останки жертв воєн і політичних репресій разом із встановленим на ній надгробком, меморіальною спорудою та іншим пам'ятним знаком, військовий меморіальний цвинтар, окрема ділянка на загальному цвинтарі, індивідуальна або колективна (братська) могила, місце в колумбарії, місце загибелі бойового корабля, морського чи річкового судна з екіпажем;
Добавлять самолеты нельзя, иначе придется перечислять всю боевую технику начиная от танка и кончая автомашиной. Возможно есть смысл изменить на місце загибелі морського чи річкового судна з екіпажем;
Смысл в чем. Всегда считалось, что местом погребения моряков есть море/океан. Их всегда хоронили в воде. ( По реч флоту ???). Все остальные (летчики/танкисты и т.д) так или иначе в/на земле. Вопрос в отдании почестей при захоронении и в учете захоронений. Впрочем, место гибели речного судна вправе иметь памятный знак. В данном случае это связано не столько с захоронением не в земле, а под водой, сколько с количеством жертв. Имеются ввиду крупные суда. При этом надо понимать, что в первую очередь речь идет о месте захоронения, а там где его нельзя определить (моряки), там мемориал.
Остальные мысли через неделю.
pobedam20

 
Сообщения: 193
Зарегистрирован: 28 ноя 2010, 14:45

След.

Вернуться в Проблематика и вопросы официальной поисковой деятельности



Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1

cron

Кто сейчас на конференции

Всего посетителей: 1, из них зарегистрированных: 0, скрытых: 0 и гостей: 1 (основано на активности пользователей за последние 5 минут)
Больше всего посетителей (135) здесь было 25 окт 2016, 16:35

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1